Tworzyć dla dzieci


Czytam sobie – jak to w ogóle pisać?

Justyna Bednarek


Że będzie to książeczka o bakteriach – wymyśliłam sobie, patrząc na czarujące ilustracje Marzki Dobrowolskiej...

Zobacz więcej »
Akcja „Czytam sobie”!

Anna Gruszka-Jędrasik


Dlaczego samodzielne czytanie książek jest w przypadku dzieci tak ważne...

Zobacz więcej »
Nagrody przyznane Akcji „Czytam sobie”


Zobacz więcej »
Akcja „Czytam sobie”
Włącz się!


Badania Biblioteki Narodowej wykazują, że czytanie jest dziedziczne – że dzieci czytają tam, gdzie rodzic czyta...

Zobacz więcej »
Dlaczego Akcja
„Czytam sobie”?
Czyli co i po co zmieniać


Maria Deskur


My, Polacy, czytamy niewiele. Ponad połowa z nas nie czyta książek w ogóle...

Zobacz więcej »
Od serii do akcji

Ewa Świerżewska

Akcja „Czytam sobie” – dlaczego warto wspierać samodzielne czytanie

Zobacz więcej »
Bez ogonków i dwuznaków

Zofia Stanecka

Bez ogonków i dwuznaków, czyli o pisaniu do serii „Czytam sobie”

Zobacz więcej »
5 najważniejszych korzyści z czytania

Iwona Chądrzyńska

Specjaliści zajmujący się rozwojem dziecka w sposób szczególny podkreślają wpływ czytania na aktywizację pięciu obszarów kompetencyjnych...

Zobacz więcej »

Rozbudzić ciekawość świata

Katarzyna Sendecka

Kilka dni temu zapytałam znajomego znawcę tematu, dlaczego młodzi ludzie dzisiaj nie czytają lub czytają mało. Odpowiedź zabrzmiała paradoksalnie – nie czytają, bo jest za dużo książek...

Zobacz więcej »
Zarazić dzieci samodzielnym czytaniem

Klara Sadowska

„Czytam sobie” – konkretne działanie w walce ze spadającym czytelnictwem

Zobacz więcej »
Walory edukacyjne

Anna Buchner

Seria „Czytam sobie” nie jest podzielona według wieku czytelników, ale według ich umiejętności i zaawansowania w czytaniu...

Zobacz więcej »
Podstawa programowa serii „Czytam sobie”

ZAŁOŻENIA wynikające z podstawy programowej MEN...

Zobacz więcej »
© Egmont Polska